کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌های هوشمند محصولات نیمه‌هادی را زنده کردند

محصولات نیمه هادی

رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین عواملی محسوب می‌شوند که طی دو سال گذشته رشد قابل ملاحظه بازار جهانی محصولات نیمه‌هادی را باعث شدند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، مرکز تحقیقاتی Semiconductor Intelligence در گزارش جدید خود اعلام کرد که افزایش محبوبیت تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نزد کاربران جهانی موجب شد طی ۲ سال گذشته بزرگترین تحولات در بازار جهانی محصولات نیمه‌هادی ایجاد شود و احتمال رود که این روند طی سال‌های آتی نیز به همین صورت ادامه دارد.

این مرکز پیش‌ بینی کرده است که ارزش بازار جهانی محصولات نیمه‌هادی در سال ۲۰۱۳ میلادی به ۳۰۹ میلیارد دلار می‌رسد که این رقم نسبت به درآمد ۲۹۲ میلیارد دلاری این بازار در سال ۲۰۱۲ میلادی رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مرکز تحقیقاتی IDC نیز در یک گزارش مجزا توضیح داده است که در سال ۲۰۱۳ میلادی ۸۴ میلیون دستگاه بیشتر از سال ۲۰۱۲ رایانه لوحی وارد بازار جهانی می‌شود.

اگر قیمت هر سیستم نیمه‌هادی برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی در سال ۲۰۱۳ میلادی را به طور میانگین ۶۰ دلار در نظر بگیریم، بر این اساس می‌توان گفت که تا پایان سال جاری میلادی این بازار ۵ میلیارد دلار از رایانه‌های لوحی و ۱۷ میلیارد دلار از گوشی‌های هوشمند درآمد کسب خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17589 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/09 تعداد مشاهده: 1680
سافت گذر